Ar norėtum sudalyvauti realybės šou?

on penktadienis, rugsėjo 24, 2010
Realybės šou sudalyvavom, abiturientams galvą nulenkėm ir pirmokus pakrikštijom! Štai kelios akimirkos iš realybes šou scena virtusios aktų salės, kurioje vyko energija verdančių pirmaklasių krikštynos.

http://picasaweb.google.lt/tebunie.sviesa/NeseniaiAtnaujinta#



P.S. Prisiminkite, mieli pirmokai, ką prisižadėjote ;) Pirmokų priesaika:
1. Prisiekiu, kad saugosiu naujas mokyklos grindis ir vaikščiosiu ant jų tik su kojinėmis arba kita plokščiapade avalyne;
2. Prisiekiu, kad net jei mano pilve žarna žarną ris, vis tiek eilę prie šviežių kotletų užleisiu abiturientams t.y. dvyliktokams t.y. vyriausiems gimnazistams t.y. mums.
3. Prisiekiu, kad visą šią savaitę, pamatęs dvyliktoką nusišypsosiu jam , linktelsiu galvele ir palinkėsiu geros dienos;
4. Prisiekiu, kad vienintelis mano Dievas bus egzaminas ir visus ketverius metus aš jam stropiai melsiuos;
5. Pripažįstu, kad vienintelis mokykloje egzistuojantis elitas yra ABITŪRA!
6. Pasižadu, nesiklausyti muzikos, leidžiamos iš mobiliojo telefono tylos zonoje ir ypač prie direktoriaus kabineto, nesėdėti prie mokytojų stalo valgykloje ir nemėtyti tualetinio popieriaus mergaičių tualetuose ant lubų;
7. Prisiekiu, kad pusę savo bandelės PAAUKOSIU abiturientų pietums, nes abiturientas-būsimas studentas;
8. Pasižadu, kad liaupsinsiu dvyliktoką visų mokytojų akivaizdoje;
9. Prisiekiu, kad performencų metu nebūsiu savo transcendentinėj būsenoj, pamiršiu egocentriškumą ir prisiminsiu, ką reiškia sėdėt ir tylėt, kai kalba abiturientas;
Esu tvirtai įsitikinęs, kad abiturientas yra mano sielos brolis, todėl aš kaip brolis broliui visada padėsiu prisiminti, kur yra jo antrieji namai.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą