Žinutė

on šeštadienis, spalio 02, 2010
Mano mokytojas kartais tyli ir klauso. O aš jį mokau, kaip ištraukti gumą iš plaukų. Mes abu kartais plepam McDonald‘s ar valgom jogurtą kino teatre. Jis pirštu beda į priekį ir juokias, o aš kiekvieną jo juoką užsirašau. Mano mokytojas veda pamokas ir savaitgaliais. O aš dar niekad nebandžiau pabėgt. Ir kai drybsom ant pievos skruzdėtos centre miesto ar parke, mes diktuojam diktantą vienas kitam pakaitom. Aš rašau, kai jis tyli ir kai spokso į praeivio nugarą, ar žemiau. Jis dažnai užsisvajoja ir tingi paimti pieštuką, bet tada nusifotografuoja mane kalbant. Jis kartais meta į mane ledus parduotuvėj ir išmozoja. Tada mes stovim dviese murziai prie kasos. Mano mokytojas niekada neprašo pasikartoti pamokos. Jis neklausia, ko išmokom vakar. Aš be jo nesimokau, namų darbų nedarau. Bet aš tikrai negalėčiau niekaip pamiršti nė vienos pamokos.
Su mokytojų diena, mielas Drauge.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą