Vienuolika asmenybių

on penktadienis, spalio 01, 2010
Jau praeitais mokslo metais jūsų išrinkti vienuolika žmonių pradėjo savo darbą. Kasdien matome juos vaikščiojančius mūsų mokyklos koridoriais – pasitempusius, visuomet besišypsančius, pasiruošusius padėti ir atsakyti į bet kokį jūsų klausimą. Tačiau... ar tikrai į bet kokį? Kas tokie yra mūsų šaunusis vienuoliktukas? Ką jie slepia? Jūsų dėmesiui VISAS interviu su Mokinių Seimu!
  1. Ar turi vaikiną/merginą? Kiek laiko draugaujat? Kodėl neturi?
    AUSTĖJA STANKUTĖ (toliau - A.S.): Ne, deja. Neturiu, nes gyvenimas taip susiklostė.. Gerai, kai yra artimas žmogus šalia, bet reikia jam ir laiko rasti. Labai norėčiau, tai surasčiau. (juokiasi)
    VIKTORIJA JANKAUSKAITĖ (toliau - V.J.): Sugluminai. Iš tikrųjų neturiu. O neturiu todėl, kad nesutapo mūsų interesai. Bet jis labai nuostabus žmogus!
    ROBERTA PAŠKEVIČIŪTĖ (toliau - R.P.): Neturiu, bet patinka blogi berniukai. (velnioniškai šypsosi)

    DOMINYKA BAČANSKAITĖ (toliau - D.B.): Kitas klausimas. (šypsosi) Neturiu.

    SIGITA BUDRAITYTĖ (tolaiu - S.B.): Ne, neturiu. (kodėl?) Nemėgstu įsipareigojimų! (šelmiškai juokiasi)

    ELIGIJUS MĖLENIS (toliau - E.M.): Ne. Manau, kad meilė ateina su laiku.

    POVILAS KLASTAITIS (toliau - P.K.): Ne, šį kartą neturiu. (juokiasi) Dar ieškau.

    SKIRMANTAS KNIEŽA (toliau - S.K.): Neturiu, ne nematau reikalo. (kokio reikalo???) Na šiuo metu neturiu simpatijų. (kvaksi)

    JELENA CESARSKAJA (toliau - J.C.): Ne, nes nesurandu tokio, kuris patiktų.

    JUSTINA ŠLANČAUSKAITĖ (toliau - J.Š.): Ne, neturiu.
    ARNOLDAS DAPKUS (toliau - A.D.): Taip, turiu. (kiek laiko draugaujat?) Mm... (skaičiuoja) Aštuonis mėnesius. (vienintėlis, kuris turi!)

  2. Tavo pomėgiai ir laisvalaikis?
    A.S.: Viskas ką darau, man turi būti miela. Stengiuosi nepamiršti muzikos, nes kai lankiau muzikos mokyklą būdavo intensyvus muzikavimas, o dabar šiek tiek mažiau. Nors muzika mane supo visą gyvenimą. Dar mėgstu stebėti dangų, žvaigždynus. Mane žavi astronomija!
    V.J.: Labai mėgstu su snieglente (su ar ant snieglentės?) SU! Žodžiu, mėgstu „snowboardint“. Dar mėgstu vasarą per lietų basom kojom ant žolės vaikščiot. Mėgstu laistyt agurkus ir pomidorus. (gamtos vaikas?) Aha! Gėlių vaikas esu. (kokios muzikos klausaisi?) Džiazo. Tai tokia muzika, kuri atpalaiduoja – jos besiklausant gali daryti bet ką! Iš tikrųjų tai esu puikiai džiazo dainininkė. Duše. (kvatojasi)
    R.P.: Labai mėgstu skaityti. Džonas Irvingas mano mėgstamiausias rašytojas. Dar dievinu Mario Puzo knygą „Krikšatėvis“. Laisvalaikiu žiūriu „Herojus“. (iš kur siunties?) Iš torentų...
    D.B.: Mėgstu piešti piešinius! Taip pat skaityti, žiūrėti filmus (labiausiai mėgstu dramas, o mėgstamiausias filmas – „Širdys Atlantidoje“), būti su draugais. Žinoma, kaip ir dauguma patinka klausytis muzikos. (kokios?) Roko, dainuojamosios poezijos, kai užplaukia ir regio. Dar dievinu avantiūras! (sudalyvautum laidoje „Kitas‘?) Taip! Juk linksma. (šypsosi)
    S.B.: Mano pomėgis - piešti nesąmones! (gali nupieš nesąmonę?) Aš galiu parodyt jau nupieštą. (ieško, neranda) Na gerai, nupiešiu. Laisvalaikiu einu į žygius su gera kompanija. (į kokius žygius? Po „Saulės miestą“?) Ne! Į gamtą, kaimo keliukais. Kartu su Dominyka dviračiais sekame paskui gražų dangų... Ai, labai mėgstu skaniai valgyti. Negalėčiau gyventi be žuvies, juodojo šokolado, sausainių... Apskritai kramtymas man yra ritualas. (kvaksi)
    E.M.: Na, savo laisvalaikį skiriu tikėjimui, religingumui. Beveik kiekvieną sekmadienį einu į bažnyčią, trečiadienį į maldos grupelę. Esu pasišventęs samariečiams! Taip pat šiemet praėjau lankyti teatro studiją. Ir žinoma, Mokinių Seimas. (šypsosi)
    P.K.:
    Mano didžiausias pomėgis yra sportas (ypač krepšinis). Taip pat mėgstu važinėtis dviračiu, leisti laiką su draugais.
    S.K.:
    Didžiausias mano pomėgis yra muzika. Groju gitara, truputį pianinu ir būgnais. (o kokios muzikos klausaisi?) „Sunkios“: metalo, roko. Steve Vai – mano gitaristo idealas. (ar reikalingi idealai?) Reikalingi, bet viską reikia daryti savaip. Originaliai. (maloniai šypsosi) Na, o laisvalaikiu skaitau knygas (patinka istoriniai romanai), domiuosi istorija.
    J.C.:
    Džiaugiuosi, kad pagaliau galiu sportuoti! (kodėl negalėjai?) Tėvai... Be to, gyvenu toli nuo maniežo. Šiaip, kaip ir dauguma mėgstu leisti laiką su draugais, skaityti (patinka įvairios knygos – nuo detektyvų iki romanų). Džiaugiuosi, kad galiu organizuoti renginius būdama Mokinių Seime. Man tai labai patinka.
    J.Š.:
    Mano pomėgis – viską išbandyti! (eitum į realybės šou?) Tarkim... (juokiasi) Kai randu laiko, skaitau... Patinka psichologinės knygos. (tarkim „koks yra kelias į sėkmę?“) Tarkim! Dar labai patinka važinėtis dviračiais. Per lietų.
    A.D.:
    Dviračiai (sezono metu), taip pat dainavimas chore. (ar dainuotum solo?) Dainuočiau, jei laiko turėčiau. Domiuosi kompiuteriais ir technika. Patinka žinoti, kokius naujus produktus ar gaminius leidžia kompiuterių kompanijos. Laisvalaikiu mėgstu padėti tėvams (pvz.: grybaujant) ir remontuoti dviračius! (patinka kurti?) Aha, patinka kažką gaminti gaminti ir padaryti, kad veiktų! (žavingai šypsosi)

  3. Kokių žmonių nemėgsti?
    A.S.:
    Nemėgstu pasikėlusių žmonių, kurie leidžia sau daryti ką nori. Taip pat tokių, kurie yra viskam apatiški, pasyvūs. Vertinu, kai žmogus yra nuoširdus ir išsako savo nuomonę!
    V.J.: Nemėgstu tokių žmonių, kurie išduoda kitų paslaptis, nes tada aš nebegaliu jais pasitikėti! O jeigu mano paslaptį išduos? Dar nemėgstu tokių, kurie netobulėja.
    R.P.: Nemėgstu įkyrių žmonių. Tokių, kaip viena mano klasiokė, kuri galvoja tik apie save. Ir dar tokių, kurie savęs gailis. Fe.
    D.B.: Nemėgstu tokių, kurie bando dirbtinai įsiteigti ir yra veidmainiai. Arba tokių, kurie nėra savimi.
    S.B.: Nemėgstu beviltiškų egoistų. (tu neegoistė?) Na taip, juk kiekvienas truputį esame egoistai. (mielai šypsosi)
    E.M.:Žmonių neklasifikuoju. (kaip suprasti???) Na, toleruoju kiekvieną ir stengiuosi į kiekvieną žiūrėti kaip į draugą.
    P.K.:Nemėgstu tokių, kurie yra pasikėlę, jaučiasi pranašesni už kitus. Taip pa melagių ir nenuoširdžių žmonių.
    S.K.:Nepatinka žmonės, kurie nesugeba būti originalūs, bijo kurti, būti savimi. (ar tu esi originalus?) Taip! (maloniai šypsosi) Esu gana rimtas žmogus, todėl nemėgstu perdėto „saldumo“ ir prielipų.
    J.C.: Nemėgstu tokių, kurie yra dviveidžiai ir veidmainiai. Taip pat nesąžiningų ir melagių. (o nesąžiningumas rašant kontrolinį?) Ne, čia visai kas kita. (išdykusiai šypsosi)
    J.Š.: Pagyrūnų. Taip pat nepatinka per daug tylūs, be nuomonės. Mėgstu „viduriuką“. (šypsosi)
    A.D.: Nenuoširdžių žmonių, tokių, kurie viena sako, kita daro. Taip pat egoistai ir pasikėlę. Tačiau jeigu žmogus yra daug pasiekęs, tuomet suprantu tą jo „pasikėlimą“. Žmogus turi žinoti savo vertę.
  4. Kokie Tavo prialumai (P) ir trūkumai (T)?
    A.S.: P: komunikabili, organizuota, labai rūpestinga (visais rūpinuosi), viskas yra svarbu.
    T: per greitai pasitikiu žmonėmis. Labai daug trūkumų! Sunku išsirinkti. Negaliu apsispręst.
    V.J.: P: moku išklausyti žmones, patariu dažnai visą laiką. (o kas patinka išvaizdoje?) Blakstienos. Tokios ilgos, riestos, tankios. (norėtum būti modeliu?) Nenorėčiau, nes nepatinka, daug laiko reikia skirti.
    T: kartais būnu per daug atsipalaidavusi ir galiu įžeisti žmones su savo pokštais. Esu labai landi, bet taip gaunasi. Ir kartais gailiuosi, kad apskritai prabylu apie ką nors šnekėti. (kvatojasi)
    R.P.: P: moku bendrauti su visokiais žmonėmis!
    T: esu degtukas. Labai staigiai užsidegu! (tiesiogine prasme?) Taip! (žvengia)
    D.B.:
    P: „gražiai moka išreikšti jausmus!“ – Roberta.
    T: kartais esu savanaudiška ir pavydi, ypač pavydžiu fotoaparatų! (kodėl?) Jei turėčiau gerą fotoaparatą tai daryčiau daug nuotraukų! Norėčiau užsiimti mados fotografija.. (ar tai trūkumas?) Ne, jokiu būdu! (šypsosi)
    S.B.: P: retai pykstu (bet jau kai supykstu tai uch!).
    T: kartais erzinu pati save ir sugebu atlikti tris darbus iš karto. (gal tai privalumas?) Gal...
    E.M.: P: stengiuosi būti nuoširdus, taip pat esu planuojantis žmogus.
    T: kartais per daug užsibrėžiu. Pasakau, kad padarysiu, o po to arba nepadarau, arba turiu labai skubėti, kad suspėčiau.
    P.K.: P: esu nuoširdus, bendraujantis, punktualus ir atsakingas.
    T: per daug atviras.
    S.K.: P: esu originalus (kažkuria prasme) ir komunikabilus.
    T: man trūksta jautrumo kitų problemoms. Esu truputį egoistas. (šypsosi)
    J.C.: P: esu komunikabili, stengiuosi nesusidaryti nuomonės apie žmogų iš karto. Taip pat esu taikus žmogus ir visas problema stengiuosi spręsti taikiai. (šypsosi) Ir nebijau atsakomybės!
    T: pertraukinėju žmones... (tai kodėl?) Na negaliu kitaip, jei šauna mintis, turiu ją išsakyti! Dar greitai kalbu, dėl to nesupranta manęs kartais. (juokiasi)
    J.Š.: P: esu kukli, siekiu savo užsibrėžtų tikslų, esu valinga ir užsispyrusi. Padedu žmonėms. „Geraširdė!“ – šaukia Roberta. Ai, dar esu perfekcionistė.
    T: nemoku planuoti laiko, paskutiniai dienai viską pasilieku.
    A.D.: P: bendraujantis, sakau tai, ką galvoju. (apie ką dabar galvoji?) Kaip nueit iki anglų ir nesunervinti mokytojos. (juokiasi) Esu kalbus ir gabus – viskas, ko imuosi, išeina (beveik visada).
    T: kartais (tik kartais ar visada?) kartais nusišneku. (juokiasi) Be to, dažnai prisiplanuoju daugiau negu galiu padaryti. Esu maksimalistas.
  5. Kam ir kiek sumokėjai, kad patektum į Mokinių seimą? :)
    A.S.: Vieša paslaptis! (juokiasi) Kruvinas darbas yra didžiausia kaina. Keliai mėlynėmis nusėti, rankos – „mozoliais“...
    V.J.: Visiems mokėjau. Vieniems daviau tušinukų, kitiems pinigų, o ar kitiems užteko ir nusišypsot. :)
    R.P.: Aš vis dar neišsimokėjau bankui. Dar paėjo kažkoks pažįstamas. Toks su juodu paltu, kaip iš filmų.
    D.B.: Na, visu tuo reikalu kažkoks žmogus rūpinosi... Šiaip sumokėjau tikrai labai daug laiko.
    S.B.: Tiek daug kam sumokėjau, kad net sunku atsiminti...
    E.M.: (tyli ir šypsosi) Nesuprantu klausimo. „Man sumokėjo 15 litų!“ – šaukia Skirmantas.
    P.K.: Niekam nesumokėjau. „Švariu“ būdu patekau. (juokiasi)
    S.K.: Niekam nesumokėjau. Tik sakiau draugams, kad balsuotų už mane. Ir paprašiau, kad jie savo draugams lieptų balsuoti. (juokiasi)
    J.C.: Niekam nieko nesumokėjau. Tikėjau, kad pakliūsiu. Stengiausi, jog mano kalba ir planai žmonėms būtų aiškūs ir tikslūs. Tiesiog siekiau užsibrėžto tikslo. (šypsosi)
    J.Š.: Visiems sumokėjau. Ėjau, šypsojausi, kitus apkabinau. (o bučkius dalinai?) Ne, nedalinau. (o pinigų kam kiek davei?) Niekam! Mano duoklė buvo moralinė. (šypsosi)
    A.D.: Sumokėjau šimtą sausainių ir penkis litrus pieno SAU! (o kitiems?) Nieko. Tiesiog patekau. Matyt, gimiau po laiminga žvaigžde. (ko palinkėtum skaitytojams?) Darykite tai, ką norite daryti!!!

    Turi klausimų seimūnams? Užduok ir į juos būtinai bus atsakyta! Rašyk savo klausimus į komentarus. :)



5 komentarai (-ų):

Kira Roza rašė...

Mano liudijimas Sveiki visi. Aš esu čia, kad paliudyčiau, kaip aš gavau paskolą iš pono Benjamino po to, kai kelis kartus kreipiausi į įvairius paskolų skolintojus, kurie pažadėjo padėti, bet niekada man nesuteikė paskolos. Kol mano draugas mane supažindino su ponu Benjaminu Lee, jis pažadėjo man padėti ir iš tikrųjų jis padarė, kaip pažadėjo, be jokios delsimo. Niekada nemaniau, kad vis dar yra patikimų paskolų davėjų, kol sutikau p. Benjaminą Lee, kuris iš tikrųjų padėjo paskolą ir pakeitė mano įsitikinimą. Nežinau, ar jums kažkokiu būdu reikalinga tikra ir skubi paskola, susisiekite su ponu Benjaminu per „WhatsApp“ + 1-989-394-3740 ir jo el. Pašto adresu: Lfdsloans@outlook.com, ačiū.

Milka Dukic rašė...

Mano vardas Milka Djukic ir aš gyvenu Velika Gorica, Hrvatska. Man priklauso drabužių parduotuvė, kuri iš Dievo malonės Velika Goricoje išaugo labai didelė. Prieš keletą mėnesių turėjau finansinių sunkumų savo versle dėl pandemijos, todėl internete susidūriau su p. Tomislavo Gordico komentaru, kuris pasakojo, kaip jis prarado daug pinigų, kol galų gale susisiekė su patikima ir patikima paskolų bendrove. vardas GARANTIJOS PASITIKĖJIMO PASKOLOS ir jis sakė, kad jie siūlo paskolas už labai mažas palūkanas, ir jis nukreipė į juos daug žmonių, ir jie visi sėkmingai pasiskolino.

todėl susisiekiau su juo pirmiausia per savo el. pašto adresą: gordictomislav@gmail.com, kad patvirtinčiau prieš susisiekdamas su įmone GARANTIJOS PATIKIMOS PASKOLOS el. paštu: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com ir jų telefono numeriu: +1 (470) 481-0039, su kuriuo taip pat galite susisiekti per WhatsApp.
Tada susisiekiau su bendrove, po kelių valandų gavau iš jų atsakymą ir manęs paprašė užpildyti jų įmonės paskolos formą, kurią aš padariau, ir jie taip pat paprašė patvirtinti mano asmens tapatybės kortelę. Taigi, po visko gavau paskolos sutarties sutartį, kurią pasirašiau, ir paskola buvo sėkmingai pervesta į mano banko sąskaitą. Negalėjau patikėti savo akimis, turėjau susisiekti su savo banku ir buvo patvirtinta, kad mano sąskaitoje buvo įskaityta 75 000 eurų suma, kuri buvo patvirtinta man.

Taigi, naudoju šią laikmeną norėdamas tuo pasidalinti, nes nenoriu, kad kas nors taptų interneto sukčiavimo auka, nes girdėjau, kad internete yra daug paskolų sukčiavimo.
Jei jums reikia paskolos, susisiekite su patikima paskolų įmone, pavyzdžiui, GARANTIJOS PATIKIMOS PASKOLOS. Taip pat nedvejodami susisiekite su manimi šiuo adresu: milkadukic1@gmail.com, jei jums reikia mano pagalbos ir patvirtinimo.

cooperbridget rašė...

Dobre vijesti za sve zainteresirane za dobivanje kapitalnog zajma i drugih oblika zajma za razne svrhe. Koristimo mrežnu platformu za oglašavanje naše tvrtke kako bismo najavili široj javnosti da nudimo zajmove privatnim tvrtkama, pojedincima, vlasnicima poduzeća itd. niska kamatna stopa.
Ovim ćemo obavijestiti širu javnost da je naša zajmodava tvrtka globalna zajmodavna organizacija posvećena pružanju brzih osiguranih gotovinskih zajmova kvalificiranim pojedincima i tvrtkama po subvencioniranoj kamatnoj stopi godišnje. Pomogli smo brojnim pojedincima i organizacijama koji su se suočili s financijskim poteškoćama širom svijeta. Kada se prijavljujete kod nas, prijavljujete se kod pouzdane tvrtke koja brine o vašim financijskim potrebama. Mi ćemo se pobrinuti za vas kroz cijeli postupak.

Dođite danas u naš ured ili nas možete kontaktirati putem e-pošte gospođe BRIDGET COOPER: COOPERBRIDGET22@GMAIL.COM

Možete dobiti sljedeće kredite od nas,
Zajam za poslovni kapital,
Osobna pozajmica,
stambeni zajam,
Zajam bez duga
, Obrazovni zajam,
zajam za osnivanje tvrtke,
Pojedinačni zajam,
Zajam za zdravstvo
Poljoprivredni zajam
Zajam za automobil

Slobodno nas kontaktirajte već danas i iskusite priliku za promjenu financijskog života koju nudi naša tvrtka. Budite svjedoci naših današnjih ponuda kako biste mogli obavijestiti druge koji trebaju zajam kako bi također iskusili financijsku slobodu koju imate.
Još jednom nas možete kontaktirati putem e-pošte gospođe BRIDGET COOPER: COOPERBRIDGET22@GMAIL.COM.
Hvala vam.

Marija Djorovic rašė...

Zovem se MARIJA DJOROVIĆ, dolazim iz ADA BR 10.32000, SRBIJA i želim zahvaliti gospođi Milki Dukić koja je posudila od ove dobre kreditne kompanije nazvane GUARANTY TRUST LONDATS. Čitao sam članak na internetu kad sam naišao na komentar gospođe Milke Dukić i kako se bez problema zadužila kod GARANCIJSKOG POVJERENIČNOG KREDITA i odlučio sam kontaktirati gospođu Milku Dukić kako bih dobio informacije o postupku kredita i ona mi je sve objasnila i bilo je vrlo jasno.
Nakon što sam kontaktirao zajmodavca putem: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com, a također i putem whatsappa na: +1(470)481-0039
Dobio sam obrazac za zajam koji sam popunio svoje podatke i slijedio sam procedure. Nakon odobrenja moje prijave, moj je račun dodijeljen zajmu. Ispod su podaci o mom bankovnom računu.

Naziv banke: NLB BANKA
Adresa banke: ZUPANA STRACIMIRA 39
Naziv računa: MARIJA DJOROVIĆ
Broj računa: 310-6100100053957-47

Ako trebate zajam od pouzdane kreditne tvrtke, ljubazno se obratite GARANCIJSKIM POVJERENIČNIM KREDITIMA, oni su najbolji.
možete me kontaktirati putem moje osobne e-adrese: marijadjorovic47@gmail.com
za više informacija i rado ću vam sve objasniti.

Ramona Enache rašė...

Moje ime je Ramona Enache, živim u gradu Craiova i moja adresa je ul. Bucovina, br.11, bl. I30, sc.1, Rumunjska. Poslovni sam čovjek i obraćao sam se bankama za pomoć pri kreditu, ali su mi njihovi zahtjevi i zahtjevi bili previsoki pa sam odlučio potražiti na internetu hoću li vidjeti privatnog zajmodavca od kojeg mogu posuditi po niskoj kamatnoj stopi.
Neka je slava, moj prijatelj koji radi u ribogojilištu koji je  aplicirao za kredit i također dobio  kredit,  upoznao me s pouzdanom tvrtkom u kojoj radi  gospođa Ana Michael voditeljica poslovnice, a ja sam se prijavila za kredit od iznos od  60.000 eura, i tražili su moje vjerodajnice koje sam predao i nakon što su završili s provjerom mojih podataka, kredit mi je odobren i mislio sam da je to šala , ali sam bio zaprepašten kada sam dobio kredit uz nisku kamatu bez kolateralna. Jako sam sretan  što je BOG iskoristio mog prijatelja koji ih je kontaktirao i upoznao me s njima.
Stoga savjetujem svim ljudima koji žive u Rumunjskoj i drugim zemljama  koji trebaju zajmove u jednu ili drugu svrhu da kontaktiraju gđu. Ana Michael putem e-pošte: (ANAMICHAELGUARANTYTRUSTLOANS@GMAIL.COM)
Još uvijek me možete kontaktirati ako trebate dodatne informacije putem e-pošte: (RAMONAENACHE954@GMAIL.COM)

Rašyti komentarą